AĞRISIZ SAÇ EKİMİ

Ağrısız Saç Ekimi / ALCI Tekniği
Saç ekimi lokal anestezi altında yapılan bir işlem olduğundan işlem yapılacak bölgelerin uyuşturulması tüm hastalar için endişe kaynağıdır. Saçlı derinin uyuşturulması için, iki kulak arası, ensenin üst bölümü ve alın bölgesinden geriye doğru onlarca enjeksiyon yapılmaktadır.
Kafa bölgesine yapılan bu kadar uyuşturucu madde, kişilerde saç ekimiyle ilgili soru işaretlerine, kişilerin ekim planlarını ertelemelerine, korkulara, işlem sırasında endişeye ve endişenin azaltılması için kullanılan ilaçlara, zaman kaybına, uzun saatler çalışan sağlık personelinin gerilimine neden olmaktadır. Bu durumdan korkup genel anestezi ve sedasyon isteyen hastalar da bulunmaktadır.

Saç ekimi denilince akla ilk yapılan iğneler gelmektedir. Günümüzde saç ekim merkezlerinin artmasıyla oluşan bilinçsiz ve eğitimsiz personel enjeksiyon korkusunu iyice artırmıştır. Rastgele yapılan lokal anesteziler, sayısız girilen enjeksiyonlar ardından gerçekleşen şişme ve morarmalar hastaların korkulu rüyası olmuştur.Bu kadar korku oluşturmasının yanı sıra, aynı zamanda yapılan her enjeksiyon milyonlarca hücre ölümü anlamına gelmektedir.
İşlemlerimizi daha konforlu hale getirebilmek ve oluşan bu sorunları çözebilmek adına son yaptığımız araştırma ve geliştirme çalışmalarında saç ekimi işlemlerinde en az lokal madde ve enjeksiyon kullanımını sağlayan pompalı enjeksiyon sistemini kullanmaktayız.
Asla iğne bulunmayan bu yöntemde, kılcal damar seviyesinde en az anestezik maddeyi en çok alana pompalama sistemi kullanılmaktadır.

Ağrısız Saç Ekimi Nasıl Yapılır ?

Kalın kalemler şeklinde aparatlara yerleştirilen iğnesiz mini enjektörlere, hastaya göre belirlenen doz ayarlanır ve cilde temas ettirilir. Kalemimizin düğmesine bastığımızda yüksek basınçla uygulanan doz cilt altına geniş ve bizim için yeterli alana nüfus eder. Bu sırada duyulan his iğne acısından daha tok ve %30 daha az ağrılıdır.

Ağrısız Saç Ekimi Avantajları:
-İğnesiz,
-Hızlı,
-Daha az ağrılı,
-Yaralanma ve enfeksiyon riski yok,
-Doz ayarlı,

A.L.C.I Tekniği (anestezia local capillar ındolora) tekniği olarak yurtdışında da bilinen bu tekniği kliniğimizde uyguluyor hastalarımızdan olumlu geri dönüşler alıyoruz.